Кошик
822 відгуків
IgroMAX
+380 (66) 301-36-37

Детальні умови доставки та оплати

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

Нова Пошта

Доставка товару відбувається відповідно до умов ДОГОВОРУ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ розміщеного на сайті 

Передача товару компанії "Нова Ношта" від продавця, як правило, здійснюється в день оформлення та підтвердження замовлення покупцем з понеділка по п'ятницю за умови, що замовлення оформлено та пітверджено до 10:00. В інших випадках передача товару здійснюється на наступний робочий день.

Час доставки товару покупцю залежить від його місцезнаходження, але зазвичай вона займає від 1 до 3 днів. Інтернет-магазин не несе відповідальності за швидкість доставки товару.

Вартість доставки оплачується покупцем компанії "Нова Ношта" окремо від вартості товару і визначається згідно діючих тарифів логістичної компанії. Інтернет-магазин не несе відповідальності за ціноутворення вартості доставки компанією "Нова Пошта".

Всі спірні питання, які виникнули після передачі продавцем товару компанії "Нова Пошта" покупець вирішує безпосередньо з надавачем послуги.

На відділенні "Нової Пошти" посилка зберігається протягом 5-ти робочих днів. Після закінчення цього терміну, продавець, задля уникнення стягнення з нього коштів за умовами "Платного зберігання" компанії "Нова Пошта",  залишає за собою право зробити повернененя посилки. Для повторного відправлення товару, покупець  зобов'язується відшкодувати продавцю транспортні витрати на доставку, які були понесені ним при поверненні товару. У разі порушення данної умови продавець залишає за собою право відмовити у повторному відправленні товару покупцю.

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ

Післяплата

Оплата за товар здійснюється Покупцем безпосередньо перед його отриманням. Покупець має можливість оглянути та перевірити стан товару перед здійсненням оплати. 

Комісія складає 20 грн. + 2% від суми оголошеної вартості (оплачує Покупець).

Якщо Покупець відмовляється від товару без вагомої причини (приклад: "не сподобався", "я передумав" тощо) або не приходить за товаром у встановлений Продавцем термін, Покупець зобов'язується компенсувати Продавцю транспортні витрати на доставку товару.

У деяких випадках Продавець може запросити у Покупця здійснити передоплату за товар у розмірі 100 грн. Такий платіж надає більшої ймовірності того, що Покупець дійсно зацікавлений у придбанні товару і прийдете за посилкою, а Продавць не понесе транспортні витрати на доставку товару у разі невиконання угоди. Як правило, ця умова стосується дорогого товару, великогабаритного товару, Покупців з рейтингом клієнта нижче 90% на маркетплейсі prom.ua в або з негативними відгуками. 

Передоплата не повертається Покупцю у разі відмови від отримання товару без поважної причини, за умови, що товар відповідає зображенням зовнішнього вигляду, технічним характеристикам і т. п. розміщеним на сайті на >80%.

Передоплата повертається Покупцеві у разі невідповідності товару зовнішньому вигляду, технічним характеристикам і т .п. розміщених на сайті на >20%.

Усі спірні ситуації, що виникають між Покупцем і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner